Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace,... Celý popis
Koupit za 211 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzděláv
Doprava:
72 Kč
211 Kč
Koupit za 211 Kč
Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Lenka Bittmannová
Doprava:
49 Kč
Skladem
255 Kč
Koupit za 255 Kč
Speciálně pedagogické minimum pro učitele - Bittmannová Lenka a kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
290 Kč
Koupit za 290 Kč
Speciálněpedagogické minimum pro učitele. Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami - kol., Lenka Bittmannová
Doprava:
48 Kč
Skladem
261 Kč
Koupit za 261 Kč
Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Co dělat, když do třídy přijde žák se speciální - Lenka Bittmannová
Doprava:
45 Kč
Skladem
260 Kč
Koupit za 260 Kč
Popis
Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací.
Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace.
"Oslovili jsme autory z praxe, vždy odborníky na danou cílovou skupinu. Naším cílem není poskytnout vám podrobné akademické znalosti v rámci jednotlivých diagnóz, ale předat osvědčené rady z praxe, podat vám pomocnou ruku a odpovědět na otázku: "Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami?"
V knize jsou zpracována tato témata: Děti se specifickými poruchami učení - Žák s ADHD - Dítě s narušenou komunikační schopností - Žák s poruchou autistického spektra - Nadané děti a žáci - možnosti jejich identifikace a rozvoje ve škole- Žák s mentálním postižením - Dítě se sluchovým postižením - Žák se zrakovým postižením- Specifika edukace dětí s tělesným postižením v předškolním a školním věku - Žák s poruchou chování a emocí
Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace.
"Oslovili jsme autory z praxe, vždy odborníky na danou cílovou skupinu. Naším cílem není poskytnout vám podrobné akademické znalosti v rámci jednotlivých diagnóz, ale předat osvědčené rady z praxe, podat vám pomocnou ruku a odpovědět na otázku: "Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami?"
V knize jsou zpracována tato témata: Děti se specifickými poruchami učení - Žák s ADHD - Dítě s narušenou komunikační schopností - Žák s poruchou autistického spektra - Nadané děti a žáci - možnosti jejich identifikace a rozvoje ve škole- Žák s mentálním postižením - Dítě se sluchovým postižením - Žák se zrakovým postižením- Specifika edukace dětí s tělesným postižením v předškolním a školním věku - Žák s poruchou chování a emocí
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2019 |
Nakladatelství | Albatros |
Autor | Lenka Bittmannová |
Počet stran | 158 |
Výrobce | Pasparta |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 270 gramů |
ISBN | 978-80-88290-14-8 |